Tento týden jsme navázali na povídání o ovoci povídáním o zelenině. Děti si v individuálních činnostech procvičovali zrakové vnímáni při kolíčkování tvarů zeleniny, které v obrázku vidí. Skládali zeleninu do řady podle předlohy. Zkoušeli modelovat některé druhy zeleniny z plastelíny a pomocí pinzety skládali barevné kuličky do skumavek podle předlohy. Na interaktivní tabuli jsme s dětmi procvičovali orientovat se v řadě a doplňovat co chybí v dané dvojici či trojici  V řízených činnostech jsme si opakovali názvy zeleniny, určovali jsme jejich barvu a opakovali si názvy barev v angličtině. Hráli jsme hru hádej, hádej hadači, kde děti hádaly hádanky, které dětem sepsala spisovatelka Zuzana Pospíšilová, se kterou měly děti čest setkat se osobně při autorském čtení, které v naší MŠ tento týden uskutečnila. Dále jsme si zahráli hru rozvíjející orientaci, při které děti postupně hledali v prostoru herny ukrytou hlávku zelí, ze které jsme si další den udělali salát Colleslaw. Ve výtvarných činnostech jsme s dětmi vyráběli kukuřice pomocí otisků dlaně, děti si procvičily stříhání po čáře a vylepovaly kukuřičný klas netradičním materiále- popcornem. V tělovýchovnách činnostech jsme si procvičovali chodidla pomocí chůze po špičkách, patách a se skrčenými prsty po boku chdidla, na překážkové dráze jsme trénovali chůzi přes různě vysoké kameny, slalomový běh, koulení míče slalomem kolem kuželů, skákání na trampolíně a seskok na zem a lezení po čtyřech na vyvýšené ploše. Zahráli jsme si obměnu hry "Molekuly", kde se děti seskupovali do skupin na ovoce a zeleninu a v závěru. V hudebních činnostech jsme se zaměřili na opakování písní a básní o zelenině  a podzimních plodech. Ve spontánních činnostech si děti kreslily obrázky dle vlastní fantazie, trénovaly konstrukční činnosti při stavění z různých stavebnic. Během vycházek do okolí MŠ jsme pozorovali stromy, jejich kůru, listy a plody, které jsme také sbírali.