Tento týden jsme navázali na téma z předchozího týdne, které bylo zdravý životní styl a jeho vliv na lidské tělo. Poznatky z tohoto tématu jsme si v pondělí společné zopakovali a navízali tím na nové téma ve kterém jsme se zabývali lidským tělem. Procvičovali jsem si poznávání částí lidského těla při hudebně pohybové hře "Hlava, ramena" a didaktické hře "Kde mám", zaměřili jsem se na určování smyslových orgánů. Povídali jsme si o jejich funkci, společně jsme si prohlédli model některých smyslových orgánů a povídali si o tom co se v nich nachází a jaké "kouzla" umí. V řízených činnostech jsme si procvičili sluch při didaktické hře "Najdi co slyšíš", hmat při dodaktické hře "Najdi v pytlíku..." Zrak jsme procivčovali při individuálních činnostech, kde jsme skládali kostlivce podle předlohy, obrázek z 6 dílu na předlohu i mimo ni, přuřazovali tvary podle jejich struktury, poznávání překrytých obrázků a určování, který obrázek se tam nenachází. V idividuálních činnostech jsme si také procvičili spolupráci ve skupině při skládání puzzle kostry. Ve výtvarných činnostech jsme trénovali hmat, jemnou motoriku prstů, správný úchop pastelky a samostatnou manipulaci s lepidlem při skládání draka z papíru, dolepování očí a dokreslování obličeje. V tělovýchovných činnostech jsme si procvičovali klenbu nohy různým způsobem chůze, ale také rozpoznávání tempa, podle kterého jsme přizpůsobovali rychlost pohybu. Trénovali jsme správnost provedení jógové sestavy "Pozdrav slunci". V hudebních činnostech jsme se naučili píseň "Hýbni kostrou", děti při jejím poslechu měly za úkol poznat o čem se v písni zpívá, vysvětlili jsme si k čemu klouby a kosti slouží a společně si sestavili papírový model kostry a prohlédli jsme si zmenšeninu reálného modelu kostry. Při pobytu venku jsme se zaměřili hlavně na pozorování podzimních barev, proměnlivosti počasí a změn v přírodě. Také jsem stavěli domeček pro ježka z listí a větviček, nebo pozorovali zazimovávání broučků na stromech.