Tento týden jsme navázali na téma jaro z minulého týdne a bavili jsme se o jarních kytkách. Učili jsme se je poznávat a správně pojmenovávat nejen na obrázku, ale také při vycházkách. Naučili jsme se, jak se jemují jednotlivé části kytek a také by už děti měli vědět, které kytky vyrůstají z cibulek a které ne. Při ranních činnostech jsme procvičili jemnou motoriku při smyslohraní, kdy děti mohly hrabat hlínu a sázet semínka, také procvičili jemnou motoriku při práci s pinzetou a nabírání berušek. Předmatematické představy děti procvičovali při počítání, také již téměř všichni poznají grafické znázornění číslic. Prostorovou orientaci procvičovali děti při skládání včeliček podle předlohy. Posloupnost děje děti trénovali při skládání kartiček s obrázky znázorňující růst rostliny, od zasazení semínka až po sklizeň. Trénovali jsme také "diktát", kdy děti podle zadání měli vybarovat obrázky na pracovním listě. Zaměřili jsme se na předložky před, za, mezi, pod. Při výtvarných aktivitách jsme vyráběli kapky vody, kdy jsme "slavili" den vody a říkali si tak, proč a jak moc je pro nás voda důležitá. Také jsme si společnými silami namalovali jarní louku. Na chvíli se s z dětí stali programátoři a programovali robotickou včelku tak, aby jela na obrázky znázorňující jaro. Tato aktivita děti moc bavila. Řečové a vyjadřovací dovednosti jsme trénovsli pře hře "Já mám, kdo má" s jarními obrázky. Procvičovalo jsme si zpěv i recitaci. Anglická slovíčka jsme procvičili jak individuálně, při ranních aktivitách, tak při pohybové hře, kdy děti měli co nejrychleji hledat oblečení dle zadání. 

dubn
22

Den Země - zábavné dopoledne na zahradě MŠ

dubn
23

Den otevřených dveří v MŠ

dubn
30

Čarodějnický den v MŠ

květ
07

Divadlo Duo Šamšula - "O Budulínkovi" -všechny třídy