Tento týden jsme si povídali s dětmi o geometrických tvarech. Hráli jsme si s nimi včemožnými způsoby. V individuálních činnostech jsme z nich stavěli podle obrázků různé stavby, vkládali je do tabulky podle barev, seřazovali podle velikosti, řečili hlavolam zvaný Tangram a také je obkreslovali do pískovničky. V řízených činnostech jsme se je učili rozeznávat a od sebe rozlišovat, z velké hromady tvarů jsme je třídili do stejných skupin, ve skupinách jsme je také sestavovali podle velikosti a naučili jsme se o nich básničku, která nás také naučila jak se kreslí dům. Takový dům jako jsme kreslili jsme si ve výtvarných činnostech také vyrobili nalepili z papíru a dokreslili jsme si pastelkou chybějící části. V pondělí nás navštívilo divadlo s pohádkou O řepě, ve které si někteřá z nás zahráli. V úterý jsme si připoměli "Mezinárodní den nevidomých."Díky tomu jsme se v individuálních činnostech seznámili se slovem nevidomý, vysvětlili jsme si, kdo to nevidomý je a vyzkoušeli jak nelehkou úlohu v běžném životě, nevidomí mají a jak náročné je zvládat některé pro nás zcela jednoduché úkony. V tělovýchovných činnostech jsme si geometrické tvary ztvárnili pohybem v pohybové básničce. Potrénovali jsme si různé způsoby běhu a chůze a zacvičili jsme si na překážkové dráze, kde jsme chodili po §zké vyvýšené ploše, házeli míč na koš a procházeli se po senzomotorických kamenech. Během pobytu venku jsme sledovali změny počasí v přírodě, pozorovali květiny, které na podzim ještě kvetou, pojmenovávali stromy podle zbylého listí a také se nám poštětilo sledovat ptáky sbírající si zásoby na zimu.