Tento týden jsme se s dětmi zaměřili na dopravní prostčedky. Povídali jsme si o tom, co to vlastně dopravní prostředky jsou a proč se jim tak říká. Určovali jsme si, kde který dopravní prostředek jezdí. Učili jsme se, jak správně pojmenovávat, když je dopravní prostředek určen na vodu a do vzduchu. Takže již děti ví, že dopravní prostředky mohou létat, plout či jet. Trénovali jsme grafomotoriku pomocí autíček, dětem se to moc líbilo i když to pro ně nebylo tak snadné, jak se na první pohled může zdát. učili jsme se, jaké barvy jsou na semaforu pro auta a jaké jsou na semaforu pro chodce. Semafor jsme si také namalovali. Zpívali jsme písničky a na písničky od Míši Růžičkové, které děti většinou již dobře znali, jsme si zatančili a zacvičili. Zahráli jsme si na auta, kdy jsme trénovali postřeh, protože červená barva na semaforu, který představovala paní učitelka, se oběvovala velice náhle. Při pobytu venku jsme si zasadili do venkovních truhlíků sazeničky rajčat, které si pěstujeme již nějakou dobu ve třídě. Také jsme trénovali koordinaci při jízdách na koloběžkách, házení míčem či jízdu na odrážedlech. A také jsme oslavili jedny narozeniny a jeden svátek. V úzerý jsme si užili písečnou animaci a v pátek divadlo Smíšek, které k nám tentokrát přišlo s Indiánskou pohádkou.