školní rok 2021/2022: základní specifika půdního systému
Haló, jaro, vzbuď se!
Počkat.. a co se děje teď pod zemí? Všechny žížalky, krtečci, myšičk nebo třeba motýlci se přece probouzejí! My jsme se dozvěděli nové informace, naučili se české rozpočítadlo "U potoka roste kvítí", procvičovali jsme rozpoznávání prvního písmenka ve slovech, rozvíjeli náš fonematický sluch (určovali jsme, která hláska je dlouhá a která krátká pomocí puntíků a pomlček), procvičili představivost a ze všeho možného stavěli krtince, hráli si na krtečky. Předmatematické dovednosti jsme také neopoměli a počítali žížalkám puntíky anglicky, následně jsme porovnávali, kde je jich méně/více/stejně. Přečetli jsme si malované čtení a obrázky nahrazovali slovy ve správném tvaru - muselo se to rýmovat! Rozpoznávali jsme emoce u namalovaných žížalek a učili se pojmenovat naše vlastní pocity. Také jsme zkoušeli skákat přes švihadlo, to byla legrace.. a vytvořili jsme obraz "Jarních kočiček" pomocí obtiskávátka.
U toho všeho jsme stihli projektový den "Malá technická univerzita", navštívit několikrát ZŠ Mitušova 16, kde jsme viděli pohádku a koncert nacvičený dětmi, Den otevřených dveří, vyfotit se na tablo a shlédnout divadelní představení. // foto v jiných albech, koukněte:)