Seznámení dětí s typickými znaky jara, pozorovat jarní počasí a její proměny. Slovně vyjádřit první pupeny, květy, listy,návrat ptáků, oteplování.Učit se poznat jarní květiny , rostliny, bylinky. Z čeho se skládá : kořen - cibulka - odenek - hlíza, stonek, list, květ. Jaký je rozdíl mezi květinou a bylinou. Určit vlastnosti rostlin a květů : vůně, barva, tvary, využití, kde rostou, co potřebují pro svůj růst,co je pro ně důležité. Děti uviděly rozmanitost spracování rostlin, květů, bylinek v podobě sušených květů a listů, esenciální vonné oleje, plody, kůry, med,koření,pastilky,ústní sprey, bonbony, mýdla, pěny do koupele, parfém, tělové oleje. Vše svými smysly zrakem, čichem, hmatem a chutí mohly vyzkoušet. Skládání do celku, puzzle, hledání správných písmen a sestavit název kytiček.Báseń, písně jarní, zdokonalování v joze, relaxace pomocí muzikoterapie. Poslech vážné hudby a improvizace baletu Labutí jezero od P.I.Čajkovského,okrajově přiblížit obsah daného díla.

září
03

TRÍDNÍ SCHŮZKY (Kuřátko, Delfínek)

září
04

TŘÍDNÍ SCHŮZKY (Kočička, Pejsek)

září
05

TŘÍDNÍ SCHŮZKY (Motýlek, Žabky)

září
16

SOKOLNÍCI NA ZAHRADĚ MŠ (všechny třídy)